Nowomiejska

Jak wejść do obiektu

Novomiejska 17 to budynek ze zdalnym dostępem dzięki czemu zapewniamy całkowitą elastyczność odnośnie pory zameldowania.

W przypadku rezerwacji w całości opłaconej przed przyjazdem, nie pobieramy opłaty za późne zameldowanie. Jeśli będzie konieczna płatność na miejscu po godzinie 19 będzie pobierana dodatkowa opłata za późne zameldowanie w wysokości 50 zł.

WEJŚCIE DO BUDYNKU:

Na podany przy rezerwacji numer, w dniu przyjazdu, zostanie wysłany SMS z kodami i instrukcją wejścia do budynku i dalszego w nim przebywania.

Wprowadź kod na klawiaturze i gdy zapali się zielony napis CARD energicznie pociągnij za klamkę.​​

WEJŚCIE DO APARTAMENTU​

Aby otworzyć drzwi do lokalu, należy podać czterocyfrowy kod PIN na klamce kodowej. Unikalny kod do klamki dostaniecie w wiadomości SMS w dniu przyjazdu.​

Po 5 sek od wpisania kodu klamka blokuje się automatycznie – nie trzeba się martwić o to, że zapomni się zamknąć drzwi wychodząc z apartamentu. Klamka jest antywłamaniowa, dlatego nie ma obaw o to, że osoba trzecia dostanie się do apartamentu podczas Państwa nieobecności. Kod do drzwi jest unikalny, co oznacza że po każdym gościu jest on zmieniony na nowy.​

Istnieje możliwość otrzymania klucza do zamków w drzwiach po wpłaceniu kaucji zwrotnej w wysokości 100 zł.​

W apartamencie znajduje się karta do drzwi wejściowych budynku. Mając kartę można dostać się do budynku bez dodatkowych czynności. Podczas wymeldowania prosimy o pozostawienie karty do drzwi wewnątrz apartamentu (najlepiej w tym samym miejscu gdzie znajdowała się na początku). Zgubienie karty będzie skutkowało naliczeniem dodatkowej opłaty w wysokości 50 zł.

Masz pytania

F.A.Q. oraz nasze polityki

Checkin & Checkout

Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do 11:00. W dniu zameldowania o 14:00 otrzymasz SMS’em kody do wejścia do budynku oraz apartamentu. Jeśli nie otrzymałeś/aś SMS prosimy o kontakt z numerem +48730177817

Polityka zmian i anulowania rezerwacji

Możesz bezpłatnie anulować rezerwację do 7 dni przed przyjazdem. Anulowanie bądź zmiana daty rezerwacji można dokonać telefonicznie (+48 730 177 817), bądź mailowo na adres nowomiejska17@gmail.com